KĀPĒC? |
KĀ? |
MEDIJI |
ROZĪNĪTE |
LABIE
PIEMĒRI |
SAITES |
LITERATŪRA |
Arvien
biežāk sabiedrisko
attiecību speciālisti apzinās, ka efektīva komunikācija nav iedomājam
bez
sabiedrības iesaistīšanas. Tieši dabas aizsardzība ir tēma, kur nereti
parastie komerciālajai videi izstrādātie sabiedrisko attiecību
veidošanas modeļi
nedarbojas. Tas tādēļ, ka dabas aizsardzība nav nedz pērkams, nedz
pārdodams
produkts, tā ir kā dzīvības apdrošināšanas polise, kuru nopērkot, tu
nezini,
vai jelkad izmantosi. Viens no PR tēviem Lippman ir teicis, ka
sabiedrisko attiecību uzdevums ir radīt "attēlus miljonu prātos". Kur
gan to vēl labāk izdarīt, kā vizuāli daudzveidīgajā dabas aizsardzības
sfērā.
Sabiedriskās
attiecības dabas aizsardzībā
(Vadlīnijas dabas
aizsardzības institūciju un organizāciju darbiniekiem)
Sabiedrības
iesaistīšana dabas daudzveidības saglabāšanai Natura 2000
Ieteikumi
un rekomendācijas
darbam ar sabiedrību